dilluns, de setembre 27, 2010

Triatlo Salou



Hem sembla que amb aquet triatló sprint a Salou finiquito la temporada de triatló d'enguany. El mes de setembre - esportivament parlant- esta sent nefast per mi: i és que ahir vaig punxar anant en bici, a menys de 4 quilometres de la 2a transició.

Vaig nedar francament bé ( crec que la natació amb millors sensacions de tota la temporada) ràpit i comode. Transició molt ràpida. Bici amb molt bones sensacions, pasant a força gent... fins que la roda devantera va fer "PSsssssssssssssssssssss". Així que vaig haver de tornar al box amb la roda punxada.

Ja no tenia res a fer, ni temps, ni referencies ni res... però tot i així vaig fer la T2 amb mooooooooooolts minuts de retard i hem vaig posar a correr. I hem vaig marcar una cursa a peu "digne", ni bé ni malament, en 21 minutets pasant a molta gent (es clar, vaig fer la T2 amb la gent que normalment acaba sobre 20-30 minuts després que jo...).

En fi, que aquest setembre hem presentava a tope física i mentalment amb moltes ganes de menjar-me el món i m'he menjat els mocs...

Ara, hem toca descansar i començaré a planificar el 2011.


1 comentaris:

jonnyb197 ha dit...

Anim noi que després de les vacances sempre costa, Així que no passa res i ara a buscar nous reptes per la propera temporada.